Just Breathe

IMG_1246

IMG_1244

IMG_1242

IMG_1249

IMG_1252

Tänään oli taas sellainen taistelupäivä pikkupojan kanssa, että oksat pois! Tahtoa on vaikka muille jakaa ja se tietenkin tuo omat haasteensa meille vanhemmille. Topi lähti illalla lasten kanssa kauppaan ja mä sain oman hengähdystauon, jonka käytin tietenkin joogaillessa.

45 minuuttia Power Flow:ta ja ajatukset vain omassa tekemisessä. Kyllä muuten auttoi! Suosittelen.

Had a crazy day with our little boy! He has such a strong own will and that off course creates challenges to us parents. My husband went shopping with the kids afternoon and I had a little bit of my own time and I spend it with yoga. 45 minutes of Power Flow and all my focus only on me and on the exercise only. And it helped! I highly recommend it.

-Riika

2 kommenttia artikkeliin ”Just Breathe

Jätä kommentti